Pagina's

vrijdag 23 maart 2018

O yess ... we hebben een snijplotter!

Ik had er al vaker over nagedacht, maar verder was ik niet gekomen. Totdat mijn crea-buur voorstelde er eentje samen aan te schaffen. Zij dacht er al een tijdje over na er een aan te schaffen, maar het bedrag hield haar tegen. Maar wat een goed idee, het scheelt toch zeker de helft. En het scheelt dat je het niet alleen hoeft uit te vogelen. Want daar keek ik stiekem toch wel wat tegenop. Maar niet mijn crea-buur hoor. Zij is zo van even hoep hoep hoep en we konden aan de slag!! Heerlijk! En ideeën te over natuurlijk. Alleen een kwestie van tijd ; )

De kinderen stelden zich direct in een rijtje achter de Cameo op om hun wensenlijstje door te spreken. Ha. Ik mag wel nachten overslaan om het tempo te kunnen maken om dat allemaal te redden, maar wel leuk natuurlijk dat ze zo enthousiast zijn. De eerste creatie met de machine werd de tekst op een joggingbroek die ik net had gemaakt voor de middelste zoon.

DSC_7795

Voor de broek gebruikte ik een patroon uit de Knippie, met een doorgeknipt achterpand waardoor het van achteren mooier valt. Ik voegde nog een strookje stof (die ik ook gebruikte voor de zakken) toe aan de zijkant van de broek als extra accent.

De inspiratie voor de letters kopieerde ik schaamteloos van een leuk jongenskledingmerk. Gewoon even voor de test niet moeilijk doen. Ik vond dezelfde lettertypes met behulp van een app. Ja zo gemakkelijk kun je het jezelf maken. De app heet "What the font". Je maakt een foto van de letters en upload het in de app en dan krijg je een aantal voorstellen voor gelijke lettertypes. En vaak kun je deze op de site van www.dafont.com gratis downloaden. Gemakkelijk toch?

DSC_7791

De zoon is erg blij met zijn nieuwe broek. En toen hij een paar dagen later om iets zat te mokken, siste grote zus hem toe: "Ja maar JIJ kreeg als eerste iets uit de machine van mama! Punt. Ha Ha.

.
DSC_7794

Patroon broek: Knippie 6 2017 - nummer 17 (ik liet de zakken achterop weg)
Stof: De markt

Bedankt voor het lezen en altijd leuk een reactie te krijgen!

Wil je mij volgen, dit kan via bloglovin.com of vul je e-mail adres in 
en krijg een bericht bij iedere nieuwe post.

5 opmerkingen:

  1. Ik wil ook zo'n crea-buur, geloof ik! En zo grappig, die reactie van z'n zus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was wat afwezig en miste dit bericht compleet... ik zat zo te grinniken bij de opmerking van grote zus; heerlijk toch! Het is er precies eentje uit de winkel, deze broek <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he, ik heb ook net zo'n machine aangeschaft. Er gaat dan een hele nieuwe wereld voor je open! Leuk dat jullie samen doen, dan kan je elkaar ook helpen als het nodig is. Broek project helemaal geslaagd zo te zien en lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. According to Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason this country's women live 10 years longer and weigh an average of 19 kilos less than us.

    (And by the way, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING related to "how" they are eating.)

    P.S, I said "HOW", not "WHAT"...

    Tap this link to see if this short questionnaire can help you unlock your true weight loss potential

    BeantwoordenVerwijderen