Pagina's

woensdag 23 april 2014

Dè jurk ... is af!

Gister weer 'dè jurk' uit de hoek gevist Ik had onverwacht een paar uur 
vrij en kon ik bezig met het afmaken van de jurk. Toen ik eenmaal bezig was, 
kreeg ik er wel weer lol in en verheugde mij op het moment dat mijn dochter 
de jurk aan zou passen. Ik gebruikte voor het topje het patroon van 
'Stof voor durf-het-zelvers' met een rimpelrok en paste zelf het 
voorpand aan voor een watervalhals.




Ja, u ziet het goed: De watervalhals is geen watervalhals! De dochter staat 
hier wel heel blij op de foto, maar ... trekt de jurk niet meer aan. Hij zit niet 
lekker en de hals moet iets lager. Direct na de foto moest de jurk weer uit 
en kon ze gaan voetballen. Ze is dol op meisjes-meisjeskleertjes en 
schoentjes, maar houdt ook van voetbal.


Hier zie je dus de hals die geen watervalhals is geworden. 
Juist bij bovenin de top zit het jurkje strak. Weet iemand 
misschien de oplossing voor dit probleem?

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Helaas, maar misschien dat het raadsel nog eens opgelost wordt .. Nog even en ik probeer t voor een laatste keer op te lossen, maar nu nog even niet ; )

      Verwijderen