Pagina's

donderdag 4 februari 2016

Kid's Clothes Week winter 2016

Ben je er al klaar voor? Dan heb je misschien ook al gezien wie de contributers van deze editie zijn ; ) Of geen idee waar ik het over heb .. De wintereditie van de Kids Clothes Week 2016!


kid's clothes week

Een tijdje terug kreeg ik een mailtje of ik mee wilde werken als contributer van de Kid's Clothes Week. Het leek mij erg leuk om mee te doen, alleen of het nu wel handig was met de drukke tijden hier? De nieuwe baan is al wel wat gewend en kost dus ook een stuk minder energie. Alleen moet ik vaak nog 's avonds even bezig. En dan zijn er ook nog andere zaken die mijn aandacht vragen en .. "OK, ik doe het!"  Hier kun je mijn bijdrage lezen om je te inspireren om te gaan werken met textielverf ; )

Yes, you've probably seen it already, I'm a contributer in the upcoming Kid's Clothes Week. Here you can read my contribution to inspire you for working with painting your clothes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten