Pagina's

woensdag 24 september 2014

Een verjaardagsshirt

In alle drukte van de verbouwing, werd er hier ook
nog een verjaardag gevierd. Of eigenlijk .. twee! 
Bijzonder, maar echt waar: De broertjes 
vieren samen hun verjaardag!


Een jaar geleden vierden we de verjaardag van onze middelste. 
Eén dagje eerder omdat dit wat praktischer uitkwam. Hoog-
zwanger, maar blij dat we zijn verjaardag toch nog konden
vieren. Ik was namelijk ook zo ongeveer uitgerekend. 

De laatste visite vertrok en de krampen kwamen ... Maar dat
zou toch tè toevallig zijn. Dat zou toch niet gebeuren op de
geboortedag van de middelste. 's Nachts viel er niets meer
te ontkennen. Dus toch!

Terug naar het onderwerp ... Verjaardagsshirt? Waar? Niet! Hoezo? 
Het was niet af!!

Door de drukte van de verbouwing was dit de meest onvoorbereide 
verjaardag 'ooit'. Ja, zelfs de zelfgebakken taart die nog geen verjaardag
is gemist, was er niet bij. De pret was niet minder hoor. En eigenlijk .. wel zo
 relaxed ; ) (misschien een goed voornemen voor volgend jaar? Ach. Hmm.)


Voor de jongste maakte ik een tijd terug al dit shirt. Dus dat was klaar. Fijn.
Maar de middelste zoon had zelf het stofje aangewezen. Het was liefde op 
het eerste gezicht met het stofje en mijn zoon. "Politie! Boeven! Die wilt ik 
hebben!" Uit enthousiastme direct geroepen dat ik er een shirtje van ging
maken voor zijn verjaardag. Had nog geen punt hoeven zijn voor het toch
niet afmaken van het shirtje, was het niet dat zoonlief over een zeer
goed geheugen leek te beschikken. Ai.Was hij toch alweer groter
dan ik dacht ; )


Ook al kwam het shirt een maandje later dan eerder beloofd, hij was er
 niet minder blij mee. Gelukkig. Ach, 't was toch te warm geweest 
voor die lange mouwen ; )

Patroon:    Ottobre design winter 6 /  2013 / 14. Pretty Basic
Stof:         Lillestoff 'Politie'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten