Pagina's

zondag 13 juli 2014

Aloha!


De zomergardarobe van de dochter is weer verder aan-
gevuld met een nieuwe rok en shirt.




Het stofje met de flamingo's was ik al vaker tegengekomen. 
Toen ik laatst een bestelling deed, kon ik het niet
weerstaan deze erbij te doen ; )




Ik maakte een A-lijnrokje met paspel, maatje 10 jaar.




De stof was nèt niet breed genoeg voor het rokje, maar gelukkig 
had ik nog een stukje fluor-roze stof liggen voor de hoekjes.
Even een accentje in de hoekjes.




Bij een leuk rokje, hoort een leuk shirtje. Overal zagen we
leuke shirtjes, maar niet in haar maat. Ik loop nu steeds 
tegenaan. Direct kopen als ik iets tegenkom in haar maat!



Dus snel zelf aan de slag: Op pinterest een leuke
 print gevondenen en op het shirt gezet in flock-folie. Ik had
 ook nog wat goudkeurige folie van toen. Nog een zomerse 
groet met (neon-)textielstift erbij en het shirt was klaar.





En ze is er blij mee!!


Patroon: A-lijn rokje - Allemaal rokjes,
Textiel-stiften (neonkleuren): Action

Geen opmerkingen:

Een reactie posten